kurnaolek kurnaolek
381
BLOG

Benefity czyli Polak potrafi - Kindergeld jako alimenty

kurnaolek kurnaolek Polityka Obserwuj notkę 0

 Uwaga !

 Ten text jest z innego forum, pokazuje  kombinatorstwo Polakow i sposob  placenia alimentow na wlasne dziecko na koszt podatnika niemieckiego. Tekst podaje niezmieniony.

 

Rozstałam sie z mężem i wraz z córka wróciłam do Polski. Nie składam pozwu o rozwód ponieważ razem z mężem mamy kredyt i narazie zdecydowalismy , że formalne pozostawanie w związku małżeńskim ulatwi nam życie. Nie chcę też męża pozywać o alimenty ponieważ wystarczy mi żeby przesyłał co miesiąc kindergeld. W związku z tym mam pytanie czy jest mozliwość żeby kindergeld było wysyłane na moje konto w Polsce zamiast do męża w niemczech?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kurnaolek
O mnie kurnaolek

Lekarz, z zawodu i z zamilowania, czasem konowal i lapiduch.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka